Pusztító szóviccel ad fricskát riválisának az Aldi

Bálint Lilla
GettyImages-887144106
Olvasási idő kb. 2 perc

A tucatreklámok közül mindenképpen kitűnnek a diszkontáruházlánc hirdetései – a legfrissebb szóviccre a karácsony szolgáltatott alkalmat.

„Karácsony közeledtével ne legyünk szálka egymás szemében! Mindenkit várunk december 24-én is, ha csak egy Lidl bit” – jelent meg az áruházlánc oldalán tegnap a közösségi médiában.

A hunglishül nem értők hátrányból indulnak a megfejtést illetően, de egyébként világos, hogy a Lidl és az angol little („kicsi”, little bit: „kicsit”) hasonló hangzása szolgáltatta az alapot a szóvicchez. A nyelvi humor az Aldi régóta alkalmazott marketingfogása: korábban, az aktuális trendeket meglovagolva, született már hirdetés a trónok harcsa, a Torma–1, a bio vaják témájában is, de az őrölt kávét népszerűsítő reklámszlogen („Gyere őrült, gyere őrölt!) is emlékezetes maradt. (A trépamester és az Aki kapja: tarja! szóvicceket inkább nem kommentálnánk.)

A gesztus (no meg a szóvicc) mindenesetre nagy sikert aratott az üzletlánc oldalán, volt olyan hozzászóló, aki bevallotta: eredetileg nem ott tervezte a karácsonyi bevásárlást, de a poszt miatt mindenképpen ellátogat az Aldiba. A Lidl oldalán egyelőre nem érkezett reakció a felvetésre.

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek