Scorsese szexmentes parfümreklámot készített

Olvasási idő kb. 2 perc

Az Oscar-díjas rendező a Chanel parfümreklámjában nem alkalmazta a szexi nős kliséket, a főszereplő a francia színész, Gaspard Ulliel.

Az Oscar-díjas Martin Scorsese rendezte a Chanel legújabb parfümreklámját, a márka Bleu de Chanel nevű illatát bemutatandó. Ebben nem látni az illatoktól és a feromonoktól megvadult nőt, amint egy sötét vízű bányatóból kikel, a rendező hanyagolta a legtöbb, szexi parfümklisét.

A reklámfilm férfi főszereplője a francia Gaspard Ulliel, aki hazájában jó néhány filmben játszott már, a Hosszú jegyesség például nemzetközi szinten is ismert film, első hollywoodi felkérését pedig a Hannibal ébredése című filmben kapta. Scorsese évtizedek óta a filmipar állócsillaga, de csak 2006-ban kapott Oscar-díjat, A Tégla című film rendezéséért. A 2002-es, New York bandái a legdrágább filmje a maga 100 millió dolláros költségvetésével, ez 10 jelölést kapott. A következő filmjét, az Aviatort is jelölték, de abban az évben, 2005-ben Clint Eastwood kapta a rendezői díjat.

Ami a reklámipart és a Chanelt illeti, a márka az utóbbi időben a kreatív és egyéni próbálkozásokat díjazza. A 2010-es tavasz/nyári kollekciót bemutató kampányvideót például Karl Lagerfeld rendezte, Lara Stone-nal a főszerepben, a történet egy szőke nő szöktetése köré szerveződött.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek