„Just do it” és „Be your way”, mert „I'm lovin' it!” Egész jól el lehetne szlogenekkel beszélgetni, de ha már ennyire törik magukat a reklámszövegírók és a marketingszakemberek, azért azt is sikerült beégetniük a memóriánkba, hogy melyik mit reklámoz?
Tegyünk egy próbát!
Minden kérdés megválaszolására 40 másodperc áll rendelkezésedre. Jelöld meg a helyes választ, vagy várd ki az idő végét, vagy kattints a "Következő kérdés" gombra. A linkre kattintva elindul a játék.
Sajnos nem sikerült :(
Kérjük próbáld meg újra.
Az értékelést lejjebb találod.
Értékelés:
0–3 találat: Khömmmm… Kezdjük az alapoknál: „Calgonnal a mosógép is tovább él!” És így tovább! Még hosszú az út előtted, de van remény, mert „Impossible Is Nothing”.
4–6 találat: „Have a Break, Have a Kit-Kat”, és ha már úgyis szünetet tartasz, gyakorolj egy kicsit! A helyzet nem reménytelen!
7–10 találat: „Taste the Feeling!” Érezd és élvezd a győzelem ízét! Gratulálunk!
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés