A legtöbbször látott vagy legjobban elkapott szövegeket mi is habozás nélkül tudnánk folytatni, a kevésbé jól sikerülteken még ma is jókat nevetünk, sőt olyanok is vannak, amikből utólag némiképp fals kultusz is született. Tudtad például hogy a „Ne verje ki, ne rázza ki, Erikával szívassa ki!” szlogen soha nem is létezett?
A cikk az ajánló után folytatódik
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés
Kvízünkbe viszont nagyon is valós reklámokat válogattunk, hogy az egyes termékekhez kapcsolódó szlogenekre, vagy a reklámhoz kapcsolódó más érdekességekre kérdezünk rá. Felkészültél?
Minden kérdés megválaszolására 30 másodperc áll rendelkezésedre. Jelöld meg a helyes választ, vagy várd ki az idő végét, vagy kattints a "Következő kérdés" gombra. A linkre kattintva elindul a játék.
Sajnos nem sikerült :(
Kérjük próbáld meg újra.