Bár a legtöbben a 2018-as tavaszi-nyári kollekciókat bemutató divathétre koncentrálnak, azért ezen a héten is történt ez-az a divatvilágban: Rachel Bloom nem kapott dizájnerruhát az Emmy-díjátadóra, Gvasaliáék piacra dobták a kokszlapátot, Rihanna szerint kényelmes a magassarkú flip-flop, egy londoni nő hülyét csinált a Zarából, New Yorkban pedig igazi szupermodellt csináltak egy texasi büféslányból.
Rachel Bloomnak fizetni kellett a Guccinál
Minden évben akad olyan 40-es vagy afeletti mérettel rendelkező híresség, akinek nem adnak estélyiruhát a vörös szőnyeges eseményekre a divatházak. Míg tavaly Melissa McCarthyt találták túl kövérnek, addig idén a Crazy Ex-Girlfriend sztárja, Rachel Bloom maradt hoppon, mikor elmondása szerint a Gucci azért nem kölcsönzött neki ruhát, mert nem kettes (kb. 34-es) a mérete, mint az olasz divatházat promotáló modelleknek. Bár Beyoncé is folyton Gucciban lóg, pedig ő is inkább a 38-40-es mérethez van közelebb, mint a 34-eshez. Egyébként nem ez volt az első eset, hogy a 30 éves színésznőnek meg kellett vennie a kiválasztott ruhát, korábban is fizetett már 500 és 3000 dollár (kb.130 ezer – 781 ezer forint) közötti összeget egyszer használatos estélyiruhákért. “Normálisnak és egészségesnek tartom a méretem, de mikor egy modell mellé állítanak, elhízottnak tűnök” – mondta Bloom, aki végülis megtehette, hogy megvegye a kiszemelt ruhát.
Nagyon pörög Rihanna neve a szakmában
A barbadosi popsztár a múlt héten mutatta be legújabb Fenty x Puma kollekcióját New Yorkban, a rajongók pedig azonnal elkezdték “elemezgetni” a látottakat, ekkor akadhatott meg a szemük a Puma logóval ellátott magassarkú flip-flopon, ami annyira nem is eredeti, hiszen a Havaianas is bemutatott valami hasonlót a Dsquared2-vel karöltve még a nyáron.
Reméljük, hogy a közösségi oldalakon fortyogó rajongók, gyűlölködők és irigyek is megemésztik a látottakat 2018 tavaszáig, mert könnyen elképzelhető, hogy a Rihanna féle pacskerekhez hasonlóan a magassarkú flip-flopot is sikerül divatba hoznia az énekesnőnek. A szőrös papucs például annyira népszerű, hogy még Kim Kardashian is lenyúlta azt az újonnan vett gyerekmárkájához.
Ilyen egy igazi sikersztori a modellvilágban
Alig egy hónappal ezelőtt Remington Williams élete átlagosnak és unalmasnak volt mondható, a Chipotle nevű mexikói kajáldában dolgozott a Texas állambeli Austinban, majd egy nap úgy döntött, hogy New Yorkba utazik, ahol a DNA modellügynökség alá is írt vele egy szerződést. Tudjátok, ez az ügynökség, aki Linda Evangelista és Natalia Vodianova karrierjét is egyengette.
Williams ráadásul azonnal a csúcson kezdte, rengeteg kifutón megfordult, köztük az olyan A-listás divatházakén, mint a Calvin Klein, a Marc Jacobs vagy a Christopher Kane Londonban. “Személyesen Raf Simons tanított meg járni. Bármelyik modellt felvehette volna, de annyira hitt bennem, hogy időt fordított rám, segített, hogy meg tudjam csinálni a showját" – mondta Williams, aki várhatóan a divatházak kampányaiban is felbukkan majd a következő szezonban, bár a jövőben a modellkedés mellett folytatni szeretné tervezőgrafikusi tanulmányait is.
Unalmasnak találta a Zara cuccokat, ezért átnevezte
Fura és időigényes módját választotta a Zara kifigurázásának egy londoni üzletasszony, Lucy Clemson, aki a Twitteren ment nagyot azzal, hogy átnevezte a Zara webshopjában található holmik valóban unalmasan hangzó fantázianeveit. A rózsaszín szőrmével bevont cipő fölé például ezt írta: “Muppet Show Shoes, Made in Italy with real muppet” (Muppet Show cipő, Olaszországban készült, valódi Muppetből), míg a feliratos pulóvert viccesen “Meaningless Words Jumper-nek” (értelmetlen szavas pulóver) keresztelte át.
Az ötlet valami miatt bejött a Twitterezőknek, legalábbis a számok ezt mutatják, több mint 7000-en lájkolták és retwittelték a posztot. A kommentelők is zseniálisnak és szellemesnek találták Clemson munkáját, volt aki szerint a spanyol Inditex márkának alkalmaznia kellene Lucy Clemsont.
I have decided to rename some of Zara's latest collection. pic.twitter.com/QCRBOATzTS
— Lucy Clemson (@LucyClemson) September 17, 2017
Koksz-lapátos nyakláncot árul a Vetements
Bár több divatház kollekciójában is megjelentek függőségre vagy kábítószerekre utaló motívumok az elmúlt időszakban, azért a Vetements már tavaly sem rejtette véka alá, hogy tárt karokkal fogadja a kábítószert fogyasztó tehetős vásárlókat, akik már nemcsak egy 218 ezres marihuána darálóért állhatnak sorba, hanem 350 dollárért, körülbelül 91 ezer forintért kokszlapátos nyakláncot is bedobhatnak a kosárba, ha akarnak. Végülis milyen praktikus már egy ilyen a soha véget nem érő családi vacsorákon, repülőutakon vagy állásinterjúkon? És különben is, pár évtizeddel ezelőtt még egyáltalán nem volt ciki kokszosoknak reklámozni, egymást érték az extrém hobbihoz szükséges kiegészítőkről szóló hirdetések, amiket általában nőkkel promotáltak.