Míg tavaly a sellőpikkelyes harisnyanadrág volt divatban, addig idén a kövekkel kirakott-és hímzett neccharisnya a sláger, ami érezhetően méltó vetélytársa lehet a fesztiválszezonban a szintén népszerű seggcsillámnak.
Az egyébként is divatban lévő neccharisnyát a New Yorkban élő Lirika Matoshi gondolta újra, a végeredményt pedig még a Gucci is megirigyelné.
A több mint 88 ezer instagramos követőt számláló harisnyadíszítő és menedzsere, Ledri Mahmuti az Etsy-n árulja a kézzel készült innovációkat, amiknek megkérik az árát, egy kövekkel kirakott necczokniért 20 ezer forintot, egy csicsásan szakadt harisnyáért 113 ezer forintot, a hímzett verzióért pedig 80 ezer forintot kérnek. Bár a jobb kézügyességűek házilag is megpróbálkozhatnak valami hasonlóval, ha akarnak.
A kommentek alapján nagyon népszerűek a virágos és csillagokkal kirakott darabok, bár felmerült bennünk, hogy vajon mennyire strapabíró ez a kényes, vékony háló, és hogyan bírja el ezt a sok csillogó követ és díszítést?
A viszonylag gyorsan, alig egy év alatt befutott Matoshi a Metropolitan magazinnak azt nyilatkozta, hogy szerencsésnek érzi magát, amiért ennyien érdekesnek találják a munkáit. A koszovói származású harisnyadíszítőre már a celebek öltöztetőnői is felfigyeltek, legutóbb például Ellie King énekesnő ment a Grammy-gálára az általa készített virágos fejdíszben. “Divatiskolába szeretnék járni, de emellett annyi mindent szeretnék még csinálni.” – mondta a 20 éves Matoshi, aki jelenleg a márka kiépítésére koncentrál teljes gőzzel.
Ti mit gondoltok, menő vagy inkább a ciki a feltűnő harisnya, szavazzatok!