John Malkovich a legtöbb hírességgel ellentétben nem valamilyen létező nagy márkának tervezett egyedi kollekciót, hanem a saját nevén saját ruhákkal kíván megjelenni a divatpiacon. A John Malkovich márka első kollekciójához készült reklámfilmben ugyan megjelenik egy cég neve, ez a Squarespace, de ez nem divatipari cég. A Squarespace honlapkészítéssel foglalkozik, úgyhogy John Malkovich esetében a kollaboráció annyiban valósul meg, hogy a cég segítségével készült el a márka webshopja.
Természetesen szép reklámfilm is készült, amiben megismerhetjük John Malkovich kétségeit, hogy mennyire nehéz ismert színészből nem túl ismert divattervezővé avanzsálni, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenéznie.
A jó hosszú, közel háromperces reklámfilm nagyon szép, de elképesztően nyomasztó, annyira vontatott, aztán amikor megszólal a Little Miss Sunshine című filmből is ismert Devotchka zenekar How It Ends című száma, akkor az addig csak szép képekkel bemutatott nyomasztó hangulat egyből teljes apátiába csap át.
A vérnyomásunk és a pulzusunk csak akkor rázódik a helyére, ha a reklám után megnézzük a márka honlapját és a kínált termékeket. Egészen felpezsdítően hatnak ugyanis az árcédulák az egyes darabok mellett.
A kifejezetten férfiaknak szánt márka termékei kifejezetten drágának számítanak. Egy ingért általában 85 ezer forintnyi dollárt kér John Malkovich, a kabátok 220 ezer körüli forintba kerülnek, a nadrágok is a százezres kategóriába tartoznak.