A karácsonyi promót elbénázó Kylie Jenner úgy tűnik, hogy nem elégszik meg a hírnevéből élő sminkmárkával, ezért beleveti magát a divatvilág bugyraiba is. Legalábbis ez derül ki abból, hogy a napokban elkezdte népszerűsíteni Kylie Shop néven futó Instagram oldalát, aminek annak ellenére van több mint félmillió követője, hogy a webáruház csak december 10-én nyitja meg kapuit - hívja fel a figyelmet a rendkívüli hírre a Highsnobiety.com.
Az eddig csepegtetett képek alapján a saját képével és nevével ellátott kapucnis pulóvert, pólót, bomberdzsekit, sapkát, fehérneműt, felvarrót, kitűzőt és iPhone tokot tartalmazó kollekció nagyjából megegyezik a Kardashian-Jenner klán gondolat- és ízlésvilágával, bár továbbra sem értjük, hogy miért ragadt be náluk ez a hobbirocker vonal, ami a 19 éves üzletasszony új brandjén is visszaköszön. Bármilyen nevetséges, de Kylie Jenner az AC / DC logójának betűtípusát találta a legmegfelelőbbnek márkája népszerűsítéséhez.
A divatvilágban trollnak tűnő Kylie Jenner saját híressé vált újévi idézetét, a “Like, Realizing Stuff” -ot is rányomta pólóira. A kollekció szerintünk körülbelül annyiba fog kerülni, mint a celebgyerekek legutóbbi táska kollekciója, amiért 75-450 dollárt, 21-127 ezer forintot kértek a piacon.
Mivel Kylie Jenner fehérneműt is árul, így várhatóan a család hölgytagjai is pózolnak majd Kylie féle bugyiban és melltartóban a közeljövőben. Remélhetőleg még a karácsonyi szezonban.
Az Instagramozóknak egyébként bejött az önimádó fehérneműszett.
Olyan zavaros felismerés is rákerült az egyik pólóra, mint például I’m the Kylie you’re the Kendall. Talán éppen emiatt a mély gondolatmenet miatt nekünk ez az egyik kedvencünk a kollekcióból.
Ide kattintva megnézheti az ízléstelen bugyikat is, azt követően pedig szavazhat. Menőnek találja a naplopó celeblány munkásságát vagy ön szerint inkább ciki az egész?