Míg a halandók a Kenzo és a H&M közösen megalkotott cuccaiért ölik majd egymást november elején, addig a gazdagok sem maradnak együttműködés nélkül, Rihanna ugyanis napszemüvegeket tervezett a Diornak. Bár a kiegészítők ára a félmillió forintot is meghaladja majd, minket azért annyira nem győztek meg.
Rihanna neve még mindig elég sokat hoz a konyhára, nem csoda, hogy a Puma után (aminek az énekesnővel együtt tervezett cipői tíz perc alatt lettek készlethiányosak május 26-án) most a Dior is újra lecsapott rá, hogy tervezzen napszemüvegeket a divatház számára. Hogy-hogy újra? Tavaly már a Secret Garden IV nevű kampányukban is feltűnt, ráadásul régóta a francia márka arca.
A fantáziadúsan Rihanna névre keresztelt kiegészítőket június 1-től veheti meg: a 24 karátos arannyal ellátott darabok bolti ára 1950 dollár, azaz 540 ezer forint, a többieké pedig "csupán" 840 dollár, azaz 230 ezer forint. Ön mit gondol? Ha bejön a dizájn, netalántán el is gondolkodott a megvételükön, akkor kattintson a Menő gombra itt lent, ha viszont a hír hallatán legszívesebben a 2020-as Mars-expedíció keretein belül evakuálná magát a Földről, nyomjon a Ciki-re!