Stílusosan a fesztiválszezonra robbantotta be MOOD néven futó napszemüveg projektjét Ágoston Bence, aki jelenleg a pénzgyűjtő oldalként ismertté vált Kickstarteren kalapozza össze az elinduláshoz szükséges 64 ezer dollárt, 14,6 millió forintot és remélhetőleg sikere lesz a világ első pszichedelikus szemüvegének kikiáltott kollekcióval, melyre az elmúlt napokban már az olyan nemzetközi oldalak is felkapták a fejüket, mint például a Hypebeast vagy a Yankodesign.
A MOMÉ-n formatervezést tanuló diák egy iskolai feladat kapcsán kezdett el foglalkozni a a keret és lencse tervezéssel, melyet stílusosan hangolt össze az újra divatba jött pszichedelikus világgal és egyéb zenei irányzatokkal, aminek köszönhetően a variálható lencsék mintái olyan optikai hatást keltenek, mint a Moiré, a Bubble, a Zigzag vagy a Loop.
A 3D nyomtatással készült szemüveg és a cserélhető lencsék a tervek szerint megfizethető áron kerülnek majd a piacra, egy keretért, egy sima lencséért valamint egy Moiré hatást keltő, UV 400 védelemmel ellátott lencséért 18 dollárt, alig 5 ezer forintot kérnek majd, de egy partipakkért (három színes keret, normál lencse, színes lencsék) 48 dollárt, 13.200 forintot kell fizetni.
Az UV-rózsaszínben, zöldben, fehérben és feketében is kapható, innovatív formájú keretet a fiatal tervező szerint normál körülmények között igencsak nehéz megtörni, mivel olyan ellenállónak mondott anyagból készült, mint a POM (poli-oxi), ami sokkal strapabíróbb, mint az általában használt ABS, a napszemüveg lencséi pedig nemcsak törhetetlenek, de teljes mértékben újrahasznosíthatóak is. Ön mit gondol, menő a pszichedelikus hatást előidéző napszemüveg vagy inkább ciki betépett állapottal népszerűsíteni egy terméket?