Míg a pakisztáni Karachiban talált evőeszközökből készítenek designtárgyakat, Japánban a szalonna-mintás sál és szalonna szagú borotvakrém nyomdokain haladva utcai- és gyorsételeket tesznek különféle kiegészítőkre.
Az ötlet a Hatanaka márka fejéből pattant ki, melynek tervezői látva, hogy mennyire népszerű a japán éttermek bevett szokása – miszerint az étlapon található ételek miniatűr változatát kiteszik az üzlet kirakatába –, sorozatgyártásba fogtak és piacra dobták saját műanyag nyalánkságaikat – írja a rocketnews24.com.
A kreatív ötlet terméke például az amerikai palacsintás nyaklánc 6800 forintért vagy a dupla sült virslis nyaklánc 11700-ért. De a márka oldalán kapható spaghetti carbonarás gyűrű 5600 forintért, tojásos, szalonnás hajpánt ketchuppal leöntve 14200 forintért, illetve a kollekció legdrágább tétele a pizzás gallér 26400 forintért. Ön szerint menő apró ételeket hordani magunkon, vagy esetleg önben undort keltenek az ilyenfajta kiegészítők és egyáltalán nem találja jópofának az ötletet?