Bár minket még nem sikerült meggyőzni a sátrak kényelmességét és praktikusságát illetően, a fesztiválszezon közeledtével mégis mindig előbukkan egy-egy látványosabb darab. Idei kedvencünk a kreativitásban élen járó angol FieldCandy márka tejútrendszert ábrázoló sátra, amelyért ha mindenképp be szeretnénk újítani, 600 dollárt, 141200 forintot kell otthagynunk a kasszánál.
A tágas, két személyes, vízálló sátor másik különlegessége, hogy nem kell órákat vacakolni az összeszerelésével, a gyártó szerint az egész öt perc alatt, pikk-pakk, egyszerűen felállítható– írja a hypebeast.com. A márka legtöbb terméke egyébként limitált szériás darab és átlagosan 500 dollárba, 117 ezer forintba kerül.
A minőségért és látványért a legjobb mesefilmillusztrátorok, művészek, tervezők és fényképészek dolgoznak, például Terry Pastor, aki sátortervezés mellett olyan legendás zenei albumok borítójáért felel, mint David Bowie Hunky Dory & Ziggy Stardustja, vagy a Beach Boys borítók. Ön mit gondol, érdemes ennyi pénzt arra, hogy a tejútrendszerrel körbevéve alhasson a szabadban, vagy önnek megteszi a hagyományos katonai zöld sátor is? Menő vagy ciki designer sátrat venni? Szavazzon!