Mindenki jól ismeri a H&M-et: időről időre luxusmárkákkal működik együtt (nemrég például a Maison Martin Margielával közösen tervezett kollekcióért állhattunk sorba), öko-tudatos kollekciót dob piacra és múlt héten elindította a ruhagyűjtő akcióját.
Arra is akadt már példa, hogy sztárok mellette teszik le a voksukat egy-egy jeles eseménynél, hiszen tavaly ilyenkor Michelle Williams egy kétszínű, virággal ellátott darabban jelent meg a BAFTA díjátadón, idén pedig Helen Hunt döntött úgy, hogy a márkától választ ruhakölteményt az Oscar-estre.
A fél világ élő adásban izgulta végig, hogy kihez kerülnek a filmes szakma legnagyobb elismerését jelentő szobrocskák, a divatmániások ilyenkor azonban inkább a vörös szőnyegre szegezik tetintetüket és csodálják a szebbnél szebb ruhákat.
Kevés olyan esemény van, ahova igazán impozáns összeállításokat lehet viselni, így a színésznők és énekesnők mindig megpróbálnak kitenni magukért. Hetekig, sőt hónapokig történő egyeztetés folyik ilyenkor a nagy divatházakkal, nem mindegy sem az illető hölgynek, sem a márkáknak, hogy végül melyik ruhadarabról születik megállapodás: egy rosszul megválasztott ruha gúnyos pletykákat generálhat, egy minden szempontból megfelelő viszont képzeletbeli pirospont a viselőjének és dollármilliós rendelés a ruha tervezőjének.
Ekkora összeget nem biztos, hogy jelent majd a Helen Hunt ruha megálmodójának, hiszen a márka nem a százezer forint értékű darabjairól híres.
"A H&M egy különleges estélyit tervezett Helennek, ami illik a sugárzó szépségéhez és lenyűgöző tehetségéhez. Az éjkék nagyestélyi selyemszaténből készült, pántnélküli és külön erre az estére készült" – áll a Svédországból származó bolthálózat sajtóközleményében.
Helen Hunt megmutatta, nem kell milliós ruhaköltemény ahhoz, hogy jól nézzünk ki és valljuk be: láthattunk ennél sokkal szörnyűbb és nagynevű dizájnerek nevével fémjelzett estélyiket is végigvonulni az ikonikus szőnyegen.
A tervek szerint a ruhát nem fogják kereskedelmi forgalomba hozni, Ön ettől függetlenül is dönthet: menő vagy ciki egy fast fashion márka termékét viselni a vörös szőnyegen?