A WWD.com a napokban tette közzé a száz legsikeresebb és legkeresettebb márka listáját az Egyesült Államokban. Az átlagos évi jövedelemből, 50000 dollárból (10,9 millió forintból) élő,13 és 64 éves nők körében végzett felmérés szerint Amerika legismertebb divatmárkája a Palvin Barbarát beújító Victoria's Secret, aki olyan divatházakat utasított a háta mögé, mint Ralph Lauren vagy Tommy Hilfiger.
A fehérneművállalat, mely legutóbb 2008-ban került a dobogó legfelső fokára, idén 6,1 milliárd dollár értékű eladott áruval szerezte meg az első helyet. Az első tíz legsikeresebb brand között van még a Levi's, a Gap, a Calvin Klein, a Nike, a Fruit of the Loom, a Lee, a Timex, míg az ékszerekben utazó Tiffany & Co idén csak a hatvanadik helyet érte el a top 100-as listán.
„Mint mindig, idén is a nagy márkák költötték a legtöbbet reklámra és marketingre. A Victoria's Secret sikere is a fizetett TV- és újsághirdetéseknek, valamint online marketingnek köszönhető” – tette hozzá a WWD.com. A kutatók egyébként a felmérés során arra kérték a válaszadókat, hogy 1008 darab előre kiválasztott márkát értékeljenek a „nagyon jól ismeri”, „a kevéssé ismeri” vagy az „egyáltalán nem ismeri” kategóriák szerint.
Az idei 100-as listára több külföldi divatház is felkerült, mint például a londoni Burberry, vagy az olasz Gucci és Giorgio Armani. A Victoria's Secretnél egyel fiatalabb generációt, 15-22 éveseket megcélzó fehérnemű márka, a Pink például csak 94. helyen végzett 2012-ben. Ha kíváncsi, hogy hányadik helyet taposta ki magának a H&M vagy a Dior, ide kattintva megnézheti!