Volt Microsoft alkalmazottak létrehozták a tökéletes szabású melltartó algoritmusát – olvasható a Gizmodóban. Aarthi Ramamurthy és Michelle Lam San Franciscoból a nemrégiben indul online fehérnemű áruház, a True & Co. agyasai. Microsoftosokra jellemzően nemcsak egy szimpla webáruházat indítottak, de megalkottak egy algoritmust is, amivel még testhezállóbbá tették a vásárlást.
Lam és Ramamurthy egy online kérdőívet készítettek, amiben olyan kérdések szerepelnek, mint a melltartóméret, mellforma, kosárméret stb. A kérdéssorozat végén az e-mail cím megadása után a felhasználó átirányításra kerül egy új oldalra, ahol a megadott válaszok és egy algoritmus alapján közli az oldal az eredményt és felkínálja a szerinte a felhasználó számára ideális melltartókat.
Ötször 45 dollár (11 ezer forint) kicsengetése után öt melltartó boldog tulajdonosa lehet a felhasználó: ebből hármat ő választ ki a fenti kínálatból, kettőt pedig a True & Co. Amennyiben mégsem tetszenek a melltartók, a 225 dollár természetesen visszajár a termékek visszaküldést követően.
Arról egyelőre még nincs információnk, hogy az algoritmus valóban jól működik-e, mert még nem nagyon vannak visszajelzések az oldal vásárlói felől. Az mindenesetre pozitívum az oldal részéről, hogy garantálja a 45 dollár visszatérítését, amennyiben elégedetlen a vásárló a kapott termékekkel, tehát egy próbát mindenképpen megér a dolog.