Az MVM minden lakossági ügyfélét érinti az a változás, amely mostantól érvényes: ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és applikációban intézhetik a gáz- és áramügyeiket – adta hírül az MTI. Az MVM arra hívja fel a figyelmet, hogy érdemes mielőbb regisztrálni, mert
a régi áramügyintézési felületek hamarosan megszűnnek.
Egy helyen lehet befizetni a számlákat
Azoknak nincs külön teendőjük, akik a földgázügyeiket jelenleg is online vagy okostelefonon intézik, őket automatikusan fogadja a felület áramügyintézésre is. Ha az áram- és földgáz-szerződéseikben megadott adataik megegyeznek, automatikusan hozzáférhetnek áramos felhasználóhelyeikhez is.
Az új rendszer szerint az MVM Next minden lakossági ügyfele az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat online ügyfélszolgálati oldalon, illetve az MVM Next applikációban intézheti gáz- és áramügyeit.
A változás miatt a korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ-ügyfeleket kiszolgáló, kizárólag áramügyintézésre alkalmas online felület és az MVM Next EnergiApp hamarosan megszűnik.
Azoknak az ügyfeleknek is érdemes regisztrálniuk, akik eddig nem online fizették a számláikat, mert nemcsak szerződött ügyfélként, azaz a lakás tulajdonosaként, de akár megbízott fizetőként is elérhető a számlák megtekintése és azok befizetése. Így a felhasználók bérlőként, vagy családtagjuk helyett is intézhetik az energiaügyeket, a rövid regisztrációhoz mindössze utolsó villanyszámlájukra lesz szükség.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés