A csomagküldő ügyfélszolgálati telefonszámán az ügyfelek türelmét és megértését kérik.
„Bár a csomag megérkezett, de nem kaptam nyitókódot a küldeményhez, és csak később érkezett értesítés arról, hogy átvehetem. Az ügyfélszolgálatot csak hosszú telefonálgatások után értem el” – mesélte olvasónk, aki rutinos csomagküldőnek és -fogadónak tartja magát, de eddig ilyen problémával még nem találkozott.
Valószínűleg nem olvasónk az egyetlen, aki ilyen vagy ehhez hasonló fennakadásokkal találkozott, mert azóta a Foxpost telefonos ügyfélszolgálatának gépi hangja is arról tájékoztatja az ügyfeleit, hogy
a csomag érkezéséről, nyitókódról és egyéb eseti tájékoztatásainkról szóló SMS- és Viber-üzeneteink megérkezésében átmenetileg késedelem tapasztalható.
A csomagküldő arra kéri az ügyfeleit, hogy figyeljék az e-mail-értesítéseiket. Az eset kapcsán megkerestük a Foxpostot is, amelytől azt a választ kaptuk, hogy az elmúlt két-három napban valóban volt csúszás, esetleges elmaradás az SMS- és Viber-értesítések kiküldésében, de a hibát az IT fejlesztői csapatuk már ki is javította.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés