Egészen furcsa történetet osztott meg egy Facebook-felhasználó, aki egy romániai kertészet webáruházából rendelt összesen 20 darab eperpalántát. Először úgy tűnt, hogy minden a megszokott rend szerint halad előre: pár nap után meg is jött az e-mail a futárszolgálattól, amelyben értesítették a hölgyet, hogy mikor várható a csomag kézbesítése.
Ám a megadott időben nem jött a futár, sőt másnap a csomagkövető weboldalon azzal szembesült a megrendelő, hogy a csomagot visszairányították a feladónak.
Érthető volt a meglepetése, és logikus következő lépésként felvette a kapcsolatot a megadott telefonszámon a futárral, akitől a következő választ kapta:
„Megnéztük a depóban, és kamu csomagnak tűnt, ezért nem kézbesítettük, hanem visszafordítottuk. Körülbelül egy cipősdoboz méretű volt a küldemény”
– indokolta a futár, hogy miért nem kapta meg a szállítmányt a megrendelő. Noha az tényleg gyanúsnak tűnik, hogy 20 darab palántát egy ekkora dobozba csomagolnak, a hölgy nem tudhatta meg, hogy valóban növényeket küldtek-e neki. Legalább a pénze megmaradt, hiszen utánvételes fizetést választott.
Ahogy azt a Dívány is megírta, mostanában többeket próbáltak átverni azzal a módszerrel, hogy kéretlenül csomagot szállítanak ki, és utánvétellel megvásároltatnak olyan dolgokat, amiket az illető soha nem is rendelt.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés