A Dörmi és a szülők sikersztorija új esélyt ad a beteg gyerekeknek

Olvasási idő kb. 2 perc

A Dörmi egy nagyszerű hírt osztott meg rajongóival, a nyári jótékonysági kampány fantasztikus sikerrel zárult: a piskótaszerető gyerekeknek és a Dörmit vásárló szülőknek köszönhetően új lélegeztetőgépet kapott a Magyar Gyermekmentő Alapítvány!

A történet idén nyáron indult, amivel mind találkozhattunk a boltokban is: a Dörmit gyártó Mondelez Magyarország elhatározta, hogy ismét gyűjtést szervez és minden 2023 augusztus 1. és szeptember 15. között a megvásárolt Dörmi termékek után az ár 1%-át felajánlja a Magyar Gyermekmentő Alapítvány számára, ezzel hozzájárulva egy új, Hamilton T1 típusú lélegeztetőgép beszerzéséhez. A kampány óriási sikerrel zárult: a másfél hónap alatt befolyt összeget a Mondelez 2023 november 8-án átutalta az Alapítványnak, ezzel jelentősen hozzájárulva az életmentő eszköz megvásárlásához.

A Dörmi nem először áll egy fontos ügy mellé. Már tavaly sem elégedett meg azzal, hogy az kicsik kedvenc maci formájú piskótája legyen: akkor egy gyermekmentő autóra gyűjtött, szintén a Magyar Gyermekmentő Alapítvány számára. A Dörminek kiemelten fontos, hogy aktívan támogassa a közösséget, főleg a gyermekeket egy jobb, egészségesebb élet érdekében. Így a jótékonysági akció során nem véletlen, hogy a választás az Alapítványra esett, hiszen ez a szervezet már 17 éve tesz rengeteget a világ legfontosabb ügyéért: a gyermekek egészségéért. Feladatuk súlyos, életveszélyes állapotba került gyermekek helyszíni stabilizálása - 2005 óta közel 40 000 életet mentettek már meg. Az OMSZ-szel együttműködve MOK-okat, azaz Gyermek Mentőorvosi Kocsikat üzemeltetnek, amelyekkel a súlyos állapotban lévő gyermekek intenzív osztályra kerülése előtt végeznek felbecsülhetetlen értékű munkát.

A Dörmi 2022-es kampányával egy ilyen gyermekmentő kocsi beszerzéséhez járult hozzá, most pedig egy életmentő gép megvásárlását támogatta. A hordozható lélegeztetőgép kulcsszerepet játszhat egy kritikus állapotban lévő gyermek helyszíni ellátásában. A Dörmi másfél hónapon át tartó kampányával bámulatos eredmény ért el a vásárlóival közösen: 8.5 millió forint gyűlt össze, amely jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a Magyar Gyermekmentő Alapítvány megkaphassa a Hamilton T1 lélegeztetőgépet.

A Dörmi ezzel is megerősítette, hogy nem csak egy népszerű finomság: a fenntarthatóság és az egészséges táplálkozás mellett a jótékony, aktív életmód is fontos számára. Ezzel a fényesen zárult akcióval a szülőkkel közösen dolgozott a legfontosabb cél érdekében: a gyermekekért egészségéért.

Ezt a cikket nem a Dívány szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek