Jobb esetben már a boltban feltűnik, hogy valami nem stimmel: ilyenkor az üzletvezetőnek kell jelezni a minőségi kifogást – írja az Economx.
Ha csak otthon vesszük észre, hogy a megvásárolt élelmiszerrel gond van, akkor arról a nap 24 órájában ingyenesen hívható Nébih Zöldszámon (06-80/263-244), applikáción keresztül, illetve az ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu e-mail-címen tehetsz bejelentést.
Ezt nemcsak saját érdekedben érdemes megtenned, hanem azért is, hogy a szakemberek kivizsgálhassák a problémát.
A Nébih a területi kormányhivatalok közreműködésével jár utána a beérkezett panaszok, bejelentések hátterében álló jelenségeknek, és amennyiben jogsértést tapasztal, megteszi a szükséges intézkedést. A bejelentő a vizsgálat befejezésekor a megtett intézkedésről vagy annak mellőzéséről értesítést kap – viszont a szerv dönthet úgy is, hogy a névtelen panaszokat nem vizsgálja.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés