Ezt tedd, ha romlott élelmiszert adtak el neked

GettyImages-1017217084
Olvasási idő kb. 1 perc

Időről időre mindenkivel előfordulhat, hogy a frissként vásárolt élelmiszert otthon kibontva azzal szembesül, hogy az romlott, esetleg már a vásárlás idején lejárt volt: a Nébih útmutatóval segít abban, hogy ilyenkor mit tehetsz.

Jobb esetben már a boltban feltűnik, hogy valami nem stimmel: ilyenkor az üzletvezetőnek kell jelezni a minőségi kifogást – írja az Economx.

Ha csak otthon vesszük észre, hogy a megvásárolt élelmiszerrel gond van, akkor arról a nap 24 órájában ingyenesen hívható Nébih Zöldszámon (06-80/263-244), applikáción keresztül, illetve az ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu e-mail-címen tehetsz bejelentést.

Ezt nemcsak saját érdekedben érdemes megtenned, hanem azért is, hogy a szakemberek kivizsgálhassák a problémát.

A Nébih a területi kormányhivatalok közreműködésével jár utána a beérkezett panaszok, bejelentések hátterében álló jelenségeknek, és amennyiben jogsértést tapasztal, megteszi a szükséges intézkedést. A bejelentő a vizsgálat befejezésekor a megtett intézkedésről vagy annak mellőzéséről értesítést kap – viszont a szerv dönthet úgy is, hogy a névtelen panaszokat nem vizsgálja. 

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek