Ha te is abba a generációba tartozol, akik nem kevés időt töltöttek azzal, hogy kitalálják, mi lehet az a „Müszi”, vagy egy pár évvel korábbról hozva példát, dallamtapadásod lett a Traubi- vagy a hurkareklámtól, akkor sok ikonikus retró tévéreklám lehet számodra is ismerős.
Borús hangulatra jó gyógyír ma néhány retró tévéreklám
„Mostantól kezdve az emberiség két táborra szakad: akinek van rá szüksége, és akinek lesz!” – hangzik el a Patientia kopaszodás elleni hajszesz reklámjában, amely vizuális élményét talán csak a sztereó rádiózás örömeit taglaló Keravill-reklám múlja felül.
Íme egy vidám, múltidéző válogatás:
Egy másik válogatásban újabb gyöngyszemekre bukkanhatunk:
Egy újabb ikonikus reklám:
Ha mindettől mégsem "dobtál egy hátast", mint anno a PostaBank reklámjában a plüssmaci, amikor megtudta, hogy az ország 3200 postahivatalában váltható postatakarékjegy, akkor kend be magad egy kis Fabulonnal, ami a magyarok bőre őre, vagy haladj a korral, és süss Váncza sütőporral, ha még akad belőle otthon.
És ha kíváncsi vagy néhány korszerűbb marketinges trükkre is, amelyektől azóta életszerűbb egy reklám, olvasd el ezt a korábbi cikkünket is.

Trükkök és huncutságok tudományos alapon, így hat ránk a marketing.
Tovább olvasom
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés