A bank oldalán megjelent tájékoztatás szerint fejlesztések miatt fognak szünetelni a szolgáltatások december 9-én és 10-én, az alábbi időintervallumokban.
December 9-e 23 órától december 10-e hajnali 2 óráig nem lesz elérhető:
- az internetbank
- a mobilbank
- az eBIZ szolgáltatás
- az Electra, valamint a
- SmartBróker alkalmazás
Továbbá a jelzett időszakban szünetelni fog az OTP Bank által kibocsátott bankkártyákkal kezdeményezett internetes fizetések jóváhagyása, valamint a vámpénztári rendszer is.
Másnap, 2023. december 10-én hajnali 1-től hajnali 3 óráig az OTP Contact Center számlatörténethez kapcsolódó telefonos információszolgáltatását nem tudják majd elérni az ügyfelek. A változásokról és a tervezett digitális fejlesztésekről a pénzintézet weboldalán tájékozódhatnak az érdeklődők.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés