Egyszerűbbé válik az autóddal kapcsolatos ügyintézés

GettyImages-939485148
Olvasási idő kb. 3 perc

Új ügyfélkapcsolati csatornát nyitott a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. A videós ügyintézésre számos e-matricával, illetve pótdíjat kapcsolatos ügyben lehetőségük van az autósoknak.

A társaság a videós lehetőség bevezetésével azt reméli, hogy egyszerűsödik, és gyorsabbá válik az ügyintézés menete, hiszen immár nem kell személyesen megjelenniük az autósoknak, ha elintézni valójuk van. 

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) ügyfelei igényeihez igazítva kezdte el átalakítani ügyfélszolgálati tevékenységét még tavaly nyáron. A folyamat során a személyes ügyintézés helyett a sokkal inkább idő- és energiatakarékos elektronikus megoldásokra helyezi a hangsúlyt - tájékoztatnak honlapjukon

Otthonról is kényelmesen intézhetjük autós ügyeinket
Otthonról is kényelmesen intézhetjük autós ügyeinketThe Good Brigade / Getty Images Hungary

Egyszerűbb az autós ügyintézés

Az online felületen lehetőség van az ügyintézési díj, illetve a pótdíj befizetésére is, bankkártyával, biztonságos banki felületen keresztül. Az autó adásvétel során szükséges e-matrica átíratást is megtehetjük, de a vásárlás során félregépelt rendszámot is korrigálhatjuk a videós felületen.

„A tesztüzem a tavalyi év végén indult, és az első hat hónap tapasztalatai kifejezetten pozitívak. Az ügyfelek örülnek a lehetőségnek és élnek is vele, amit az ügyfélelégedettségi szint (4,83/5) is alátámaszt” – összegezte az első eredményeket dr. Bozóky Alex, a NÚSZ Zrt. vezérigazgatója. - „Anélkül, hogy hivatalosan meghirdettük volna a lehetőséget, több mint 4 és félezer megkeresést kaptunk a nemzetiutdij.hu oldalunkon keresztül elérhető új ügyfélkapcsolati csatornánkon fél év alatt, a rekord hívásszám napi 88 volt.”

A videós ügyintézésre a nemzetiutdij.hu oldalon, magyar nyelven van lehetőség. A diszpécserek  hétfőtől péntekig 8-16 óra között állnak az autósok rendelkezésére. Az új megoldással külföldről is könnyebben lehet ügyeket intézni.

Az ügyintézéshez csak alapvető eszközök szükségesek

videós ügyfélszolgálat igénybevételéhez olyan eszközre van szükség, amely képes a videóhívásra. Ez lehet laptop, okostelefon vagy tablet, a lényeg, hogy kamerával, hangszóróval és mikrofonnal fel legyen szerelve.

A NÚSZ Zrt. az eddigi tapasztalatok alapján azonban a mobiltelefon helyett a számítógép, vagy laptop használatát javasolja, mivel az ügyintézés során be kell mutatni a személyes- és járműadatok megerősítéséhez szükséges dokumentumokat. Úgy vélik, ez a fenti eszközök segítségével a legegyszerűbb. 

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?
Érdekességek