A Mobility-Győr Digitális Élményközpontban úgy alakították ki a foglalkozásokat, hogy alkalmazkodjanak a 21. század nyújtotta ingerekhez. Ennek megfelelően az osztály egyik fele megismerkedik a 3D nyomtatás lehetőségeivel, a robotkarok különböző működési formáival, majd pedig programozási kihívások elé állítjuk őket: pl. microbit vezérelt gyalogátkelőhely kiépítése; WEDO versenyautó érzékelőjének beállítása; Edison robotra, mint „robotautóra” riasztó, index, mozgás programozása; ARTEC robot angol nyelvű kódolása.
A csoport másik felét további 4-6 fős csapatra osztják fel. A résztvevők digitálisan alkotnak, azaz saját elképzelésük alapján történetet hoznak létre az animációk elkészítésével. A robotirányítás segítségével fejlődik algoritmikus gondolkodásuk, a virtuális valóság pedig lehetővé teszi, hogy olyan helyre utazzanak el a látogatók, ahová a való életben nem biztos, hogy tudnak. Minden állomáson egy oktató vagy egy demonstrátor segíti a gyermekek munkáját.