November 14.-től a földi halandók is hozzájuthatnak végre egy igazi Jimmy Choo cipőhöz, mégpedig a magyarországi H&M üzletekben. Nekem kissé furák ezek az együttműködések. Ha ez a luxusmárka ilyen olcsó, lebutított és kevésbé jó minőségű változatot kínál, akkor mire jó az egész? Lehet, hogy a jelentősége csupán annyi, hogy a cipőn szerepel a név.
Ha valaki sznob
Akinek ez számít, annak ezek a designer darabok, amelyeket elérhető áron kínál a H&M, földöntúli boldogságot jelentenek. De ha valaki ennyire sznob, és csak a márka érdekli, akkor miért nem ragaszkodik ahhoz, hogy több év spórolás után egy 600 dolláros darabot vegyen a tényleges márkaüzletből? A svéd óriáscégnek kétségtelenül jobb üzleti érzéke van, mint nekem, ők biztosan tudják, mi kell a divatfogyasztónak. A végtelen hosszúságú sorok az üzletek előtt sem engem igazolnak.
A reklámkampány mindenesetre jól eltalált, Terry Richardson készítette a fotókat, amelyeken Edita Vilkeviciute és Sasha Pivovarova szerepelnek érzéki pózokban, amely tükrözi a Jimmy Choo stílusát. Ez az első alkalom, hogy cipő és egyéb kiegészítők tervezőjével működik együtt a svéd ruhamulti.
Demi Moore már megkapta
A kollekcióban egyébként nem csupán táskák és cipők szerepelnek, hanem ruhák is, többek között strasszos felső, rojtos ruha, aszimmetrikus szürke ruha, bőrdzseki, műszőrme mellény, aszimmetrikus bőrruha. A kiegészítők között fekete táska, domina csizma, bőrkarkötők, zebramintás táska és balerinacipő, fekete szegecses szandál.
A képeken tényleg nem néznek ki rosszul a cuccok, kíváncsi vagyok milyen a minőségük, amikor megtapogatjuk a boltban.
A hírességeknek persze már van is ezekből a darabokból, nekik nem kell november közepéig várniuk, Demi Moore volt talán az első, aki ebben a félvállas szürke ruhában megjelent.
11 éves kora óta cipőket rajzol
Azért, hogy körvonalazódjon, mi is ez a hisztéria Jimmy Choo körül, néhány mondat a tervezőről. Jimmy Choo kínai születésű maláj tervező, aki 11 éves kora óta rajzolgatott cipőket. Egy kis üzemben méretre készítette csodálatos cipőit, amikor Tamara Mellon, a Vogue divatszerkesztője egy együttműködés után 1995-ben üzletet ajánlott neki. Édesapja segítségével létrehozták a márkát, majd kiegészítették táskákkal is. 2001-ben Jimmy eladta részét Tamarának,ma már nem vesz részt az alkotásban, Tamara az, aki a kollekciókat létrehozza és eléri, hogy szinte az összes híresség ezeket a darabokat hordja.
A vörös szőnyeg luxusmárkájává tette a Jimmy Choo nevet. Charlize Theron, Felicity Huffman, Hillary Swank, Rachel Weisz, Michelle Williams, Uma Thurman, Naomi Campbell, Elisabeth Hurley, Ann Hathaway, mind a Jimmy Choo rajongótábor lelkes tagjai közé tartoznak. T Tamarának is több, mint 300 pár cipője van, természetesen mind saját márkája. Rengeteget utazik, ötleteket gyűjt, s amikor tervez, először arra gondol, hogy ő maga mit viselne szívesen.
A pretty woman ihleti a csizmatrendet
A combig érő, szűk csizma az ősz sláger darabja, ez a fazon egykor Julia Roberts lábát tette végtelenné. Divat a szegecses, rocker stílusú bokacsizma, és az állatmintás balerinacipő.
Beyoncé háborúban áll a stlystjával
A nemzetközi hírességek megjelenésén elképedve öltözködési tanácsadónk összeesküvés-elméletet gyártott arról, miért fontos Amy Winehouse-nak a kőművesdekoltázs, vagy Lady Gagának a világ legrondább ruhái.