Az olasz noteszgyártó cég, a Moleskine mindig sikeresen menedzselte termékeit. Az 1996-ban alapított cég első kampányszövege rögtön így hangzott: "Legendás művészek legendás jegyzetfüzete” – a hibátlan szlogennel az ügyes marketingesek hamar eljuttatták mindenkihez az üzenetet, miszerint olyan nagy elmék, mint Hemingway és Picasso az ő tojáshéjszínű lapjaikat válaszották, tehát a bőrkötéses noteszeknél keresve sem találatunk jobb felületet értékes gondolatainknak.
A Moleskine mindig követte a trendeket, dobott már piacra Star Wars és kis herceg kollekciót is, március elsejétől pedig egy ötletes, limitált szériás legós kiadással izgatja fel a trendkövető noteszvásárlóknak. A különös jegyzetfüzetben néhány építőkocka, matrica, belső zseb és Lego figura is helyet kap, ráadásul a jellegzetes, lekerekített sarkú, fekete borítású noteszek Lego kiadása 4 különböző kivitelben kapható, így biztos minden játékmániás örök gyerek talál magának megfelelő Moleskine-t.
A több mint 50 éves múlttal rendelkező, műanyag kockákat gyártó cég neve egyébként a dán „Leg Godt!" azaz „Játssz jól!„ kifejezésből származik. Az egyszerű játéknak indult termék mára kultusszá nőtte ki magát, már nem csak gyerekek játszanak vele, hanem a kreatív felnőttek közt is kifejezetten divatos Lego-val szórakozni. Ennek megfelelően a legós notesz teli találat, 15 dollárt (3300 forintot) biztos minden Lego-mániás szívesen befektet az unalmas értekezletek alatt különösen hasznos Moleskine-be. Ha tényleg nem tud élni egy limitált szériás legós notesz nélkül, érdemes már most előrendelni az Amazonon egyet, nehogy elfogyjon. A kollaborációról természetesen látványos reklámfilm is készült, nézze meg, ha eddig nemkapott volna rá a Moleskine-gyűjtésre, majd ezután rá fog: