A Sokarcú Isten flakonjai
A Dove régóta odafigyel arra, hogy ne kizárólag Victoria’s Secret modellekkel reklámozza a termékeit, de a szappangyártó óriás most szintet lépett, a plus size modellek ezentúl szettben érkeznek, jár melléjük plus size flakon is.
Csöbörből vödörbe
Az eddigi kampányoknak épp az volt a lényege, hogy mérettől, vagy bőrszíntől függetlenül mindenki ugyanazt a terméket használja, a márka egy valóban inklúzív „jöhet mindenki” jellegű üzenettel igyekezett toleranciára nevelni. Az új reklám is ebben a szellemben készült, de a Dove most elszámolta magát, hiszen a 7 különböző „testtípusban” kapható, karcsú vagy épp bödönszerű butykosokkal bizony épp azt propagálja, hogy aki terebélyesebb, ahhoz tusfürdőből is a vödörszerű kiadás passzol.
Limitált példányszám!
Mindezt persze lehet úgy is értelmezni, hogy a vállalat arra buzdít, vállalja fel bátran minden nő az alakját, a gyakorlatban azonban mégiscsak különbség van a kampány mottója („minden testalkat ugyanolyan szép”), és a palackválasztás „elhíztál? itt egy vödör!” jellegű üzenete között. Voltak egypáran a Twitteren is, akik kifogásolhatónak találták a limitált példányszámú flakoncsapatot.
Van, aki azzal poénkodik, hogy a lyukas embereknek mi jár?
What about those of us with a big hole inside, @Dove? Where is our body wash? pic.twitter.com/W7ZPXCjOT8
— Kelly Luce (@lucekel) 2017. május 8.
Más rajzolgatott kicsit
.@Dove matches its new body wash bottles to your body type pic.twitter.com/zzxy21DYuH
— chekov's mankrik (@vrunt) 2017. május 8.
És tényleg, a színes bőrűekkel mi lesz?
Ok but Dove's diversity bottles are all still white pic.twitter.com/CrEX4tNnsH
— Abbie Evans (@AbbieEvansXO) 2017. május 8.
Van aki attól tart, ha rossz alakú flakont vesz, meghal. Haha:
What happens if you use the wrong @Dove bottle shape for your body type? Will the soap not fit me? Can I die?
— Caissie St.Onge (@Caissie) 2017. május 8.