A Guess idén ünnepli fennállásának harmincadik évét, és ebből az alkalomból piacra dobnak egy születésnapi kapszula-kollekciót, "30th Anniversary Collection” néven. A 15 darabból álló kollekciót a márka 23 évvel ezelőtti arcával, a veteránnak számító, de épp aszottra fogyott Claudia Schifferrel promotálják.
A 42 éves német szupermodell 1989 és 1991 között volt a brand arca és összesen hat kampányban szerepelt Ellen von Unwerth fekete-fehér képein, melyek arról híresültek el, hogy Schiffer –frizurája és füstös szeme miatt– Brigitte Bardot juttatta mindenki eszébe – írja a Graziadaily.
Unwerth látványos kampányképeinek köszönhetően Schiffernek beindult a karrierje és elhagyta a Guesst, ám távozása után hasonlóan dögös, többnyire nagy mellű szőke modellek követték őt a sorban, például Anna Nicole Smith, Eva Herzigova, Adriana Lima, Amber Heard, vagy Kate Upton. A 3 gyermekes modellről az ünnepi reklámképeket természetesen Ellen von Unwerth készítette, a mini-kollekció április 24-én kerül majd a márkaboltokba és a Guess1981.com oldalon is elérhető lesz.