Rúzs és pirosító Reklámőrülteknek

Olvasási idő kb. 2 perc

A Reklámőrültek és az Estée Lauder hatvanas éveket idéző cseresznyeszín rúzst és rózsás pirosítót dobott piacra. Ha aranyszínű vintage hangulatra vágyik, 5400 és 8600 forintért megkapja.

estee-lauder-mad-men-collection

Az Estée Lauder, az évek óta aktuális Mad Men (Reklámőrültek) lázat meglovagolva piacra dobott egy új, ötvenes-hatvanas éveket idéző, limitált szériás sminkkollekciót. A sorozatimádóknak be kell érniük két termékkel, ennyiből áll ugynais a minikollekció: egy klasszikus, cseresznyeszín rúzsból és egy rózsaszín, krémes állagú pirosítóból..

A csomagolásnál a cégtől megszokott módon ügyeltek a részletekre. A borítás a hatvanas évekbeli Estée Lauder kollekcióik mintájára készült, elegáns arany színben, ami a korhűség mellett a cégtől megszokott (és elvárt) luxust is szimbolizálja.

A kollaboráció egyébként kézenfekvő volt, ugyanis az Estée Lauder a cigarettafüstös hatvanas években indult be, pont abban a korban, melyben a Reklámőrültek is játszódik. A Matthew Weiner által rendezett sorozat amerikai címe a "mad men" kifejezésre utal, amit az 1950-es évek végén a Madison Avenuen-n dolgozó reklámigazgatók találtak ki maguknak.

Az Estée Lauder hivatalos oldalán és a Bloomingdales.com-on előrendeléssel már kapható az új, limitált Mad Men kollekció. A cseresznye színű rúzs 25 dollárért (5400 forint), a rózsás pirosító pedig 40 dollárért ( 8600 forint) lesz kapható - írja az Allure.com. Reméljük, Magyarországra is eljut pár darab.

madmen

A Mad Men nem csak az Estée Lauderrel kollaborált, hanem immár másodszorra a Banana Republic-kal is. A cég és a sorozat tervezője, Janie Bryant által tervezett ruhák 2012 márciusától lesznek kaphatóak, a menő retró kollekciót itt megnézheti..

Ha érdekli, hogyan készült Constance Jablonskival az Estée Lauder és a Mad Men reklámfotója, kattintson a filmre!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek