A kötelező ruhadarabbá vált farmert a negyvenes években még munkaruhának használták, autószerelők és gyári munkások viseletének számított. Andy Warhol klasszikusnak számító mondata, a „farmeremben szeretnék meghalni” gyökeresen megváltoztatta az emberek farmerhez való viszonyát.
Az alapdarabként funkcionáló nadrág mára nélkülözhetetlen a mindennapokban, ezt jól tudják a nagy divatházak is, bár érdemesebb olyan márkát választani, melyek kifejezetten az időtálló farmer gyártására specializálódtak.
A Svájcban alapított, mára lengyel kézben lévő Big Star megbízhatónak számít a piacon, 1972 óta gyártja designos és kényelmes kék ruhadarabjait. Nyugat-Európában már a nyolcvanas évek elején jelentős sikereket ért el, amit a mai napig jól kamatoztat az üzleti életben, de hazánkban egyelőre leginkább a Dr. Jeans üzleteiben találkozhatunk termékeikkel.
2012-es tavaszi-nyári kampányuk főszereplői fiatal, szomszéd srácnak is beillő modellek, a brazil származású Francisco Lachowski, Jonathan, Kevin Sampaio, Malgosia Piernik, Patrcyja Walczak, Patrycja Gardygajlo és Willy Cartier. A lazán elegáns együttesekben pózoló modelleket a Párizsban élő angol fotós, Simon Procter örökítette meg Pawel Marczewski stylist közreműködésével.
A stúdióban rendezett kampányfotózás jó választás volt, a fehér háttér még jobban kiemeli a kék anyag szépségét, még akkor is, ha legutóbb a kilencvenes években láttunk ehhez hasonló reklámképeket. A szezon lookbookjából kedvencünk a márványgombos farmering, az optikailag karcsúsító farmer és a gyárilag szaggatott világos nadrág, ami 13000 és 16000 forint között kapható. Önnek hogy tetszik a Big Star termékei?