Zombie Boy új generációs ruhákat reklámoz

Olvasási idő kb. 2 perc

A Lady Gaga videoklipjéből és különlegesen extrém, egész testét beborító tetoválásairól ismert Zombie Boyt a L'Oreal alapozóreklámja után most az anyagokkal kísérletező ACRONYM reklámfotóin látjuk viszont.

A Lady Gaga Born This Way című klipjében feltűnt, tetoválásairól könnyen beazonosítható Rick ’Zombie Boy’ Genesttel tele van a sajtó. Ezúttal az ACRONYM 2012-es tavaszi/nyári kollekciójának kampányához adta felejthetetlen külsejét. A 28 éves német fotós, Yves Borgwardt mindennapi helyzetekben, például fogmosás vagy alvás közben örökítette meg a nem mindennapi figurát.

Kattintson a képre a többi fotóért!
Kattintson a képre a többi fotóért!

A Montreal külvárosában felnőtt életművész-modellt Lady Gaga kedvenc stylistja, Nicola Formichetti fedezte fel, aminek hatására a Why Not és a Ford modellügynökség is leszerződtette. Rick Genest különösen közkedvelt az alternatív tervezők és magazinok körében, legismertebb kampánya talán Thierry Mugler 2011-es kollekciójának promotálása volt, de a Vogue Homme japán kiadásába készült fotói is látványosra sikeredtek. A L’Oreal pedig a Dermablend nevű termékcsaládját reklámozta az agyontetovált férfival. A tökéletes fedést hirdető alapozóreklám érdekessége, hogy kiderül belőle, milyen lenne Zombie Boy tetoválások nélkül.

Az ACRONYM, akikkel Genest legutóbb dolgozott, 1994 óta van jelen a piacon, az önálló tervezőirodát Michaela Sachenbacher és Errolson Hugh alapította. Munkájuk középpontjában az új generációs ruházati termékek technikai oldalról való megközelítése áll, amit képesek összehangba hozni a stílussal is – írja róluk a hypebeast.com. MD Clone kabátjukat például a Time Magazin 2002 legmenőbb találmányának titulálta. De dolgoztak már együtt a német berendezéset gyártó KHS-el és a tartósan vízálló, szélálló, lélegző szövet, a Gore-Tex feltalálójával is.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek