Óriási veszteség egy kisgyerek számára ha elveszti legkedvesebb játékát, manapság viszont - amikor az internet már a mindennapjaink részévé vált - szerencsére az elkeseredettség nem tart sokáig. Több olyan esetről hallottunk, hogy egy gyerek a vonaton, étteremben, játszótéren elhagyta féltve őrzött „alvósjátékát”, majd az anyuka kétségbeesett, vagy humoros posztja és több ezer megosztás után, a játék visszakerült gazdájához.
Bárcsak 25 évvel ezelőtt is lett volna ilyen fórum, de abban az időben nem hogy megtartották a talált játékokat, de szerintem egyenesen a kukába hajították őket. Ha ezt meg tudja cáfolni, írja meg nekünk történetét! Na, de visszatérve 2016-ba, egy roppant aranyos sztori kering a világhálón egy elveszett játéknyúlról, ami egy luxusvakáció után várja, hogy újra viszontláthassa gazdáját.
Ebben a sztoriban viszont az az érdekes, hogy maga a szálloda posztolta Facebook oldalára, hogy találtak egy plüsst. Ezt követően nap mint nap posztolták, hogyan él (és várja gazdáját) a hotelben a nyúl. Reklámfogásnak sem utolsó ez a történet, mindenesetre jól kezelte a szálloda, ami azért el is várható egy olyan helytől, ahol 240-950 eurós (75 000-298 000 forint) szobaárak vannak.
A nyúl egy igen impozáns, ír, luxus szállodában, az Adare Manor Hotelben tengette mindennapjait relaxálással, masszázzsal, ücsörgött a kandalló mellett és részt vett az ötórai teázáson is. Természetesen a miután az érintett család tudomást szerzett arról, hogy milyen körülmények között tartották kedvencét, írt egy köszönő levelet a hotelnek: „Helló minden kedves embernek az Adare Manor Hotelben. A nevem Kate Hogan. Köszönöm, hogy így törődtek a kedvenc „Jellycat-emmel”. Ő volt a legelső plüssöm, pontosan három és fél évvel ezelőtt kaptam.”
„Nagyon magányos voltam tegnap este, de most már tudom, hogy tökéletesen érezte magát Jellycat. Nagyon izgatott vagyok, hogy hamarosan újra ölelhetem. Köszönöm még egyszer Adare Manor. Öleljék meg ma este Kate nevében.”
Nézegesse meg a fotókat, amiket a személyzet készített.