A Maison Margiela, a Versace és az Alexaneder Wang után a Moschino is megmutathatja, milyen intenzitású utcai harcokat képes előidézni a H&M boltjai előtt. A tévé-tematikájú kollekció darabjaiba öltözött Gigi Hadid és Jeremy Scott közös élő videójával nyilvánosságra hozott együttműködés darabjaiért novemberben lehet majd harcba szállni.
Az eddigi munkásságom célja is az volt, hogy a divat segítségével kapcsolatba kerülhessek másokkal, ennek az együttműködésnek hála pedig minden eddiginél több rajongómat meg tudom majd szólítani – mondta el a szerfölött izgatott és mostanában elég csendes tervező.
„Mmmacit. Csináljunk ebből is macit!”
Jeremy Scott, aki ezek szerint McDonald's-os egyenruhák és plüssmacivá alakított vagy méretes szárnyakkal felszerelt Adidas cipőkkel képzeli el a nép megszólítását, egyelőre ezzel a kis tévés reklámmal hozakodott elő:
Kenyeret és cirkuszt a népnek!
A csillogást a high fashionről és a luxusról amúgy csak álmodozó rétegek számára is lehetővé tevő együttműködés – más néven parasztvakítás – újabb fejezetének darabjait nagyjából 7-73 000 forint kiperkálása után vehetik majd magukhoz az érdeklődők. Egy adag kevésbé csillogó és elegáns tülekedés és pánikszerű billentyűzet-püfölés után.
45 női és 20 férfi ruhából, valamint meglepetésből/furcsaágból fog egyébként állni a kollekció. Scott szerint "uszállyal felszerelt hokimezekben" kell gondolkoznunk. Kiváló, tökéletesen illik majd a lángmintákkal feledhetetlenné tett Ugg csizmákhoz!