Miközben szinte minden a 2018-as tavaszi-nyári kollekciók körül forgott, magánbefektető bukkant fel a Cukovynál, pólót koppintott a Louis Vuitton, divatba jött a rántott csirkecomb gatya, a Twitterezők pedig nem értik, hogy Melania Trump miért járkál sötétben is napszemüvegekben. Részletek a hajtás után!
Vajon miért van sötétben is napszemüveg Melania Trumpon?
Nem nehéz fogást találni Melania Trumpon, osztják rendesen a közösségi oldalakon, hol a túl drága kabátok miatt, hol azért, mert jó ötletnek találta, hogy tűsarkúban tipegjen férje mellett a katasztrófa sújtotta Texasban.
Ezúttal főleg a Twitterezők értetlenkedtek azon, hogy a szokatlan elnökfeleség miért járkál sötétben is napszemüvegben, legutóbb például a Las Vegas-i lövöldözés áldozatainak látogatásáról tért vissza így, de nem vette le a napszemüveget akkor sem, amikor gyerekekkel együtt kertészkedett egy 1380 dolláros (kb. 367 ezer forint) Balmain ingben szeptemberben.
Egyetértesz azokkal a kommentelőkkel, akik szerint illetlenség first ladyként napszemüvegben megjelenni vagy semmi kivetnivalót nem találsz Trumpné napszemüveg mániájában? Szavazz!
Szerintem...
Szintet lépett a CUKOVY
Nemrég beszámoltunk róla, hogy Godena-Juhász Attila és Tóth András alig három hónappal a USE bezárása után új márkát alapított A&Dris néven és a DFA 3 millió eurós tőkebefektetésével, új névvel, új üzleti modellel kívánják folytatni a jövőben. De legutóbbi interjúnk óta sok minden történt az egyik kedvenc magyar márkánkkal, a Cukovyval is, mivel magánbefektető csatlakozott hozzájuk Papp István személyében.
“Papp István, aki korábban több mint 20 éven keresztül dolgozott nemzetközi informatikai és távközlési cégeknél (ebből közel 15 évet vezetőként) nemcsak magánbefektetőként, de szakmai partnerként is támogatja a márka munkáját. A nemzetközi piacépítési stratégia megvalósításában az általa alapított Thriveo nevű, magán kockázati tőke és menedzsment vállalat segíti a CUKOVY-t - elsősorban a befektetői tárgyalások előkészítésében, a nemzetközi értékesítési csatornák kiépítésében és a cég online jelenlétének megteremtésében támogatja a márka fejlődését" - áll a márka közleményében.
Koppintotta volna a Stranger Things pólót a Louis Vuitton?
Alig egy nappal a Louis Vuitton 2018-as tavaszi-nyári kollekciójának bemutatóját követően a szemfüles Twitterezők már jelezték, hogy a kifutón látott “Stranger Things” póló a Teespring oldalán is kapható 22.99 dollárért, körülbelül 6100 forintért.
Ami szívás, mivel a francia luxusház leghamarabb jövő év elején dobja piacra a felsőt, várhatóan tízszer ennyi pénzért. A pólón egyébként a Netflix sikersorozatának promóciós posztere látható, ami valóban időszerű, mivel október 27-én debütál a második évad, amit ezek szerint a divatház tervezője, Nicolas Ghesquière is izgatottan vár már.
Nem, nem vicc, tényleg van ilyen nadrág
Hiánycikk lehetett a ruhapiacon ez a rántott csirkecombra emlékeztető nadrág, amit a “kazu_magi” nevű Twitter-felhasználó szúrt ki a japán Rakuten webáruházban. A barnás narancssárga színű nadrág láttán beindult a kommentelők fantáziája, többeknek a KFC és a közelgő Hálaadás ugrott be a ruhadarabról, de az is könnyen elképzelhető, hogy a dizájnerre a Bauhaus balett jelmezei voltak hatással a tervezés során. Akármi is járhatott a tervező fejében, lényeg, hogy nagyszerűen mutatnánk egy ilyen darabban a hamburger és hot dog formájú kanapékon.