A Chanel és a Comme Des Garcons saját külön bejáratú emojiai, és az ACNE emojikkal felturbózott, Bravo magazin stílusú kollekciója után újabb nagy márka próbálkozik közösségi médiás trend meglovaglásával. Nyakunkon a Gucci mémek!
Bár a Migos tagjairól készült bármelyik kép eddig is hasonló szerepet töltött be, a Gucci új kampánya tovább erősíti az Alessandro Michele hatalomátvétele óta szűnni nem akaró hájpot. Nagy divatmárkák kétes értékű, csillogó, de belül üres órái mellé szükség is van tűzijátékra. A Gucci azonban nem csak egy hashtaggel járult hozzá a kampány elindításához, trendi művészek és Insta-hősök egész armadáját sorakoztatta fel az ötlet mögé. Az együttműködők között vannak művészek, mint Alec Soth, vagy Pollynor, de olyan mémgyárosok is, mint @beigecardigan
Nehéz nem bevallani, hogy a mémek némelyike kifejezetten passzol a Gucci által képviselt dekadens esztétikához. Az „Amikor virágot vesz Gucci óra helyett” felirattal ellátott Tudor-korabeli festmény például, vagy a "Gucci starter pack".
Némelyiken még remekül is lehet szórakozni, miközben fel sem tűnik, hogy éppen reklámot zabálunk. Ha szereti a mémeket, meg a Guccit is, induljon felfedezőútra az Instagramon a #gucci hastgaggel, vagy nézelődjön a digital.gucci.com oldalon!