Csak most esett le, hogy míg Rihanna a 2017-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató párizsi divathéten Marie Antoinette és a francia kurtizánok stílusából merített ihletet a tervezés során, addig az aktuális Fenty x Puma kollekcióban található egy olyan furcsa bomber-hátizsák, amihez hasonlót Jean Paul Gaultier és az Eastpak is készített már a 2014-ben.
Tehát nem a barbadosi popsztárból lett divattervező és -ikon az első, aki ilyen módon kapcsolta össze a két meghatározó utcai trendet, a bombert és a hátizsákot, mivel ezt már a szakma élvonalába tartozó dizájnerek pár szezonnal ezelőtt megtették.
Persze a japán hímzéssel ellátott, limitált szériás kabátokkal ellentétben a Rihanna-féle kiegészítő jóval olcsóbban szerezhető be, azért a 450 dolláros (aza 122 700 forintos) ár sem kevés, és a kollekció egyébként is röhejesen túlértékelt, egy semmilyen fehér pólóért például 80 dollárt, 22 ezer forintot kérnek a márkánál.
A borsos ár ellenére vélhetően jópár Insta-divatblog posztban fel fog tűnni a kettő az egyben kabát a szezonban, de az sem elképzelhetetlen, hogy egy-két élelmesebb fast fashion márka is beépíti kollekciójába a meglepő fazon. Addig is szavazzon, menő a bomber-hátizsák, vagy inkább cikinek és haszontalannak találja a kiegészítőt?