Míg a japán Takayuki Fukuzawa két évvel ezelőtt borzolta a kedélyeket ‘Peek-a-boo' (Kukucs) néven futó mellvillantós pólójával, addig holland tervezőpáros, Joris Suk és Tessa de Boer a mellbimbó-nyomatokban látott fantáziát a közelmúltban, mi pedig nehezen tudjuk hova tenni a megosztó végeredményt.
A duó 2014 januárjában debütált első, ‘It's cleaning day' névre keresztelt kollekciójával az amszterdami divathéten és azóta is igyekeznek provokatív és humoros módon reagálni a divatipar aktuális bolondságaira – írja a Bulletmagazin.com a Maison the Faux couture márkáról, amelynek egyik fő célja, hogy kimozdítsa az embereket a szűklátókörűségükből.
A kellő öniróniával és humorral megáldott arnhemi márka mára ismertté vált uniszex darabjairól, mellbimbó-nyomatairól, Martens bakancs-szerű cipőiről és a hímzett kesztyűkről, aminek köszönhetően ruháik már nem csak Amszterdamban, de New Yorkban is megtalálhatóak.
Az innovatív páros jövőbeni tervei között szerepel többek között egy bejrúti butik megnyitása, egy valóságshow beindítása, valamint az aktuális bizarr trendeket követve (trágyából készült ruha, Alexander McQueen DNS-éből tenyésztett bőrből készült bőrdzseki) egy emberillatú parfümkollekció piacra dobása. A kreatív brand jelenleg egy szürreális kampány-játékkal nyomul, amit Olya Oleinic-szel és Pascal-Joel Weberrel közösen készítettek el. Ön mit gondol a mellbimbókkal díszített ruháról: menő vagy inkább ciki ilyen cuccban provokálni az utca emberét? Szavazzon!