Azt, hogy egy márkáról milyen képet alakítunk ki, több dolog is befolyásolja. Ezek között található az, hogy milyen hosszúra nyúlik vissza a története, milyen minőségű és tervezésű ruhákat forgalmaz, hol helyezkednek el az üzletei és azoknak milyen a kirakata, hogyan fest a divatbemutatója (ha éppen van neki) és az is, hogy milyen hangulatot árasztanak a kampányfotói. Pár szezonnal ezelőtt például divat volt a komor hangulatú, fekete-fehér anyagok készítése, mostanában viszont szerencsére a tervezők visszatértek a színes változatokhoz.
Mivel főleg a magasabb árkategóriájú termékek esetében fontos, hogy a vásárló azonosulni tudjon az életérzéssel, amit a lookbook képek árasztanak, így azt gondolnánk, hogy a luxusmárkákhoz tartozó kampányfotók atmoszférája egyedi. Ez viszont nincs így: több olyan tizedannyiba kerülő fast fashion márka állt elő olyan fotókkal, amiről csak a név elolvasása után jöttünk rá, hogy bizony nem egy dizájnercéghez tartozik. Ez adta az apropót a mostani kvízünkhöz is: mutatunk 13 képet, önnek pedig el kell döntenie, hogy kihez tartozik. Ha válaszol a kérdésekre, utána ne zárja be azonnal az ablakot, ugyanis mindegyiknél megmutatjuk, hogy melyik cég érdeme. Hajrá!
Minden kérdés megválaszolására 30 másodperc áll rendelkezésedre. Jelöld meg a helyes választ, vagy várd ki az idő végét, vagy kattints a "Következő kérdés" gombra. A linkre kattintva elindul a játék.
Sajnos nem sikerült :(
Kérjük próbáld meg újra.