A J.C. Penney-t most azért kapták elő Amerikában, mert az Imgur népe elkezdte cikizni a márka egyik szoknyáját: a Worthington névre hallgató, oldalt sliccelt, 24 dolláros ceruzaszoknyának a mintája váltott ki ellenszenvet többekből, mert egy félresikerült reklámfotón a virág valóban leginkább olyan, mintha viselője összevérezte (pontosabban lemenstruálta) volna a szoknyát.
View post on imgur.com
A márka jól reagált a cikizésre, még egy szóviccre is futott tőlük Twitteren. Angolul ugyanis a menstruációt "period"-nak hívják, viszont ugyanígy lehet a szóval nyomatékosítani is mondandónkat: tehát amikor azt írták a J.C. Penney marketingesei, hogy "We think it's a fab skirt for any time of the month. Period." (Szerintünk ez egy csodás szoknya, amit a hónap bármely szakában lehet viselni. Pont.), akkor igazán jó humorral utaltak a netezők kifogásaira.
We think it's a fab skirt for any time of the month. Period. https://t.co/rCAjNiEw5Z https://t.co/0Zdzo1aWbs
— JCPenney (@jcpenney) 2016. április 7.
Nekünk egyébként majdhogynem meg is hozták a kedvünket a vásárláshoz, 24 dollár nem is magas ár (6600 forint) és a maga nemében tényleg csinos ez a szoknya, csak mi épp a fehéret nem szeretjük (túl kényes szín), meg azért ez a minta is kicsit kínos. És önnek hogy tetszik: hordaná az esetlenül nyomtatott szoknyát, vagy cikinek találja a foltnak tűnő virágdíszítést? Szavazzon!