Az ausztrál márka csizmái töretlen népszerségnek örvendenek, igaz, a fél világ imádja utálni ezeket a lábbeliket, és ebben csak a Crocs-papucsok képesek lekörözni. De lehet, hogy most minden megváltozik. Részletek a hajtás után!
Az UGG is érzi az idők szelét, és az őszi/téli kollekció darabjai "kifinomultabbak, kecsesebbek, divatkövetőbbek" lesznek. Meg persze drágábbak is, hiszen míg a klasszikus fazon 155 dollárba, azaz kb. 43 ezer forintba kerül, az új modellekért 250-295 dollárt kérnek – írja a Business Insider.
Leah Larson, az UGG kreatív igazgatója szerint azért volt szükség a megújulásra, hogy a vásárlóik szabadabban dönthessenek, és olyan helyzetekben is viselhessék a termékeiket, amikben korábban indokolatlan lett volna. A limitált darabszámos Classic Luxe kollekció darabjai egyébként olaszországi tervezők munkái, és ott is gyártják le a kecskebőrből, valamint merinóigyapjúból készült lábbeliket. Az Abree és Karissa modelleket természetesen több színben lehet majd megvásárolni.
Az új kollekcióhoz persze új reklámarc dukál. A cég választása Carolyn Murphy-re esett, hiszen olyan "elegáns és finom". Szerinte egyébként az új UGG az új Converse. "Egyszerre vagyok UGG-nő és Oscar de la Renta-nő, és úgy vélem, ezzel sokan mások is így vannak. Mindenkiben ott van a kettőség" – tette hozzá.