Mikor lettek a macskák az Internet királyai? Kábé mióta létezik az Internet. És mikor lettek a divatházak kedvencei? Még jóval Karl Lagerfeld elkényeztetett házikedvence, Choupette (és az ő kollekciója) születése előtt. A Lanvin már 2009-ben cicákkal reklámozta új kollekcióját, a Chanelnél 2011-ben ütött be a macskamánia, a United Bamboo évek óta macskanaptárral próbálja eladni ruháit és a Mulberry is látott fantáziát a dekoratív ragadozókban. Galéria a hajtás után!
Macskákkal valószínűleg mindent el lehet adni, erre gondolhatott a Keds is, amikor Taylor Swift macskáját kérte fel cicás cipője hirdetésére – az énekesnőt pedig a tervezésre –, és a Mulberry is, amikor a rengeteg állat és Cara Delevingne mellé macskákat castingolt 2014-es tavaszi kollekciójának reklámozására.
A témában abszolút kedvencünk a Juicy Couture bénázása, a márka ugyanis egy kis werkvideót is forgatott arról, hogy bár aranyosak a cicák, azért nem fenékig tejföl velük együtt dolgozni. Talán emiatt látunk egyre kevesebb cicás reklámot – sajnos –, a lajhárokkal sokkal egyszerűbb lehet a divatfotózás...
2015-ös cicás kampányokat egyelőre nem találtunk (ami késik, nem múlik), de cserébe talál a galériában 50-es évekbeli cicás pin-up fotót, és egy fekete macskás Lanvin kampányt is!