Egyre több márka cseréli modelleit menő arcokra

Az ügynökség vezetői, Lucy Green és Pandora Lennard
Az ügynökség vezetői, Lucy Green és Pandora LennardFacebook / Anti-Agency

A teltkarcsú modellek szakmába való betörése után már meg sem lepődtünk, hogy valaki potenciált látott az átlagos, vagy éppen nem mindennapi karakterek felkarolásában is. Egyéniségekre specializálódott ugyanis Lucy Green és a pszichológia szakon végzett Pandora Lennard ügynöksége, az Anti-Agency, melynél a 24 éves alapítók kifejezetten a tetovált, szőrös, piercinges, színes hajú és egyéb más feltűnő jegyekkel felvértezett jelentkezőket várják a castingokra, ahol a szokásoktól eltérően a modellvilágban oly fontos magasság és testsúly egyáltalán nem feltétel.

A két vállalkozókedvű üzlettárs kilenc hónappal ezelőtt nyitotta meg londoni ügynökségét, de a későbbiekben szeretnének nemzetközi szinten is foglalkoztatni lányokat és fiúkat. Céljuk elsősorban az, hogy változtassanak a kilencvenes években beragadt hagyományokon, mint például a Kate Moss féle modelltípuson vagy a minimum 175 centis magasságon, és inkább a belső értékekre, személyiségre és hobbikra koncentráljanak a válogatásokon – írja a dailymail.co.uk.

1511523 489846967802768 647867731 n.png
Facebook / Anti-Agency

„Nem a sztereotíp modelleket keressük, megnézzük a fiúk és lányok személyiségét, stílusát, kisugárzását, karizmáját és érdekes hobbijait, tehát az egész „csomagot”. Nincs semmi baj a modellekkel, de mi konkrétan bizonyos típusú embereket keresünk, akikről lesüt, hogy milyen személyiségek valójában. Nem ítéljük meg őket magasságuk vagy súlyuk miatt, ahogy az ügyfeleink sem. Különböző népcsoportokból vannak modelleink a 160 centis magasságtól kezdve a 2 méteresig, de méretezésben is nagy a szórás, van 34-es mérettel megáldott és 42-es méretű modellünk is" – mondták a Daily Mail-nek az ügynökség vezetői, akik eleinte olyan helyeken kerestek érdekes embereket, ahol tudták, hogy megtalálják őket, például kerestek önjelölt művészeket a Facebookon, de járták a művészeti galériákat és koncerteket is.

article-2580230-1C43053A00000578-701 634x908
Anti Agency

„A valódi életet élő emberek a közeljövőben berobbannak a kreatív iparágakba, egyre több ilyen emberrel dolgoznak zenei vonalon, művészeti területeken, de a divatszakmában is. Azért vagyunk, hogy modelleinkkel megoldást nyújtsunk a vállalatok számára és megmutassunk, hogy hiszünk az emberekben és támogatjuk a karrierjüket” – mondja a marketingszövegnek sem rossz nézeteit Lennard és Green, akik ügyféllistáján olyan márkák szerepelnek, mint a Dr. Martens, az Urban Outfitters vagy az Asos, akikről azt állítják, hogy sosem kértek semmilyen változtatást a kiközvetített modellekkel kapcsolatban.

1970630 517581371695994 798500188 n.png
Facebook / Anti-Agency

„Egyik modellünk sem akar teljes munkaidőben modellkedni, ők elsősorban saját karrierjükre koncentrálnak, többen művészek, zenészek. Cara Delevingne vagy Chloe Nørgaard megjelenése változást jelent a szakmában.Többek között azért, mert egyéniségek, akik ügyesen használják a közösségi médiát is. Érdekes személyiségek” – mondják a lányok, akik annak ellenére, hogy még egy éve sincsenek a szakmában, az idei divathéten modelleik már végigvonultak Pam Hogg, Vivienne Westwood valamint a Giles kifutóján is. Utóbbi leszerződtette a szinte minden fontos bemutatón helyet kapó Cara Delevingne-t is.

„Alig tudjuk elhinni, hogy beindultak a dolgok, szeretnénk globálisan terjeszkedni. Álmunk, hogy öt év múlva nyissunk egy ügynökséget New Yorkban és Los Angelesben is” – álmodoznak a lányok, akik jelenleg száz érdekes modellel dolgoznak egy olyan szférában, ahol az elmúlt jó pár évtizedben egyáltalán nem volt divat megismerni a modellek gondolatait, személyiségét vagy stílusát.

Az ügynékség honlapját ide kattintva nézheti meg, a Facebook oldalukat itt lájkolhatja!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek