Elindította legújabb, tavaszi-nyári kampányát az angol Agent Provocateur, aminek egyik leghíresebb dobása a betiltott Kylie Minogue-reklám volt. "Az új reklámok remekül kifejezik a lelkesedésem az 1950-es évek ragyogó háziasszonyai iránt" - mondta Sarah Shotton, a cég kreatívigazgatója. Shottonnak nagyon tetszik, hogy mennyi irónia rejtőzik a tökéletesség álarca mögött, és hogy a nőket látszólag egyáltalán nem izgatták a mindennapos problémák.
A képeket készítő Miles Aldridge pedig arról beszélt, hogy egy álma vált valóra ezzel a munkával. És hogy mi ez az álom? A kis Miles Aldridge váratlanul betoppan egy iskolás barátjához, akinek az anyja éppen a konyhában takarít - természetesen fehérneműben. A kampányhoz a 18 éves Hailey Clausont kérték fel, aki így olyan híres modellek nyomdokaiba léphet, mint Helena Christensen, Rosie Huntington-Whiteley vagy Kate Moss. Ő egyébként szerepelt már Gucci és Zara kampányokban is.
Ahogy a Daily Mail írja, a márkának egészen jól megy mostanában, például 55 százalékkal, valamivel több mint 2 milliárd forintra tudta tavaly növelni az adózás előtti nyereségét. Emellett az elmúlt két évben 12 üzletet nyitottak világszerte, például Milánóban, Hongkongban és Sydney-ben, és a terveik között pedig szerepel még többek között Los Angeles-i és San Franciscó-i boltnyitás. A céget csak 1994-ben alakították, egyikőjük Vivienne Westwood divattervező fia volt.