A kisbabák illatát a világ legjobbjaként tartják számon, ennek ellenére a Dolce & Gabbana mégis a picik számára tervezi piacra dobni legújabb illatát – írja a Daily Mail. Természetesen nem az olasz tervezőpáros az első, aki előáll a babaparfüm ötletével, a Bvlgari, a Burberry és a L'Occitane már korábban megalkotta saját verzióját, a kérdés csak az, valóban szükség van-e ezekre?
Stefano Gabbana szerint a márka legújabb illatát a kisbabák illata ihlette, a parfümöt megérezve majdnem minden ember az ölébe kapna és megölelgetne egy pelenkást – a büszke tervező Instagramján is több képet posztolt a termékről. Itt kissé ellentmondásossá válik a dolog, hiszen minek mesterségesen kreálni valamit, amivel eredetileg is rendelkeznek a picik?Az pedig már egy másik kérdés, hogy jót tesz-e egyáltalán a babáknak, ha ilyen pici koruktól kezdve folyamatosan parfümfelhőben úszkálnak.
A Burberry 35 fontos (12000 forint) termékéből alkoholmentes verzió is kapható, a parfüm narancsszirmot, gyöngyvirágot és jázmint tartalmaz. A Bvlgari picivel olcsóbb, 20 fontos (7000 forint) változatát megérezve az ember szeme előtt rögtön az anya-gyermek kapcsolat elevenedik meg – legalábbis alkotók szerint. A kölni szicíliai narancssziromból, brazil rózsafából és vörös méhbalzsamból áll, míg a L'Occitane 18 fontos (6400 forint) készítményét anya és baba is egyaránt használhatja.
A bébi-parfüm egyébként bevett dolog, a Nivea és a Johnson's is piacra dobott már alacsony árkategóriás, egyszerű illatú kölniket Európában. A Dolce&Gabbana bébiparfüm árát egyelőre nem tudni, a dizájn viszont biztosan fekete-fehér lesz, megőrizve a márka jól ismert olasz sikkjét. Ön mit gondol, menő vagy ciki ilyen korban parfümmel, dezodorokkal traktálni a gyerekeket? Valóban szükségük van rá ilyen fiatal korban is, vagy csupán a divatipar legújabb marketingkampányáról van szó?