A Carly Cushnie és Michelle Ochs által 2008-ban alapított Cushnie et Ochs márka összeállt a Playboy-jal és limitált kiadásban piacra dobtak egy 695 dolláros, 150800 forintos bőr melltartót. A falatnyi anyagot igénylő, túlárazott fekete melltartót kizárólag az újonnan újraindított PlayboyStore.com-on lehet megrendelni limitált mennyiségben – írja a wwd.com.
„A Playboy mindig is szerette az erős nőket, és a piacon viszonylag újnak számító Cusnie et Ochs is épp ilyen karakterű nőknek készíti ruháit. Közösen pedig egy dekadens és gyönyörű dolgot hoztak létre” – mondta az együttműködésről Kristin Patrick, a Playboy marketing vezérigazgató-helyettese.
„A Playboy-jal való partnerség nagy lehetőség számunkra, a mi esztétikusan nőies darabjaink kiválóan passzolnak a Playboy játékos érzékiségéhez. A Playboy egy nagyon sokrétű márka, mellyel valami igazán vad és különleges dolgot sikerült összehoznunk.” – áll a New York-i márka sajtóközleményében. Önnek hogy tetszik a hám és a fűző találkozásából létrejött méregdrága melltartó? Cikinek találja, hogy ennyi pénzt kérnek egy kevés anyagból összevarrt bőrdarabért, vagy inkább menő, hogy csak kevesen juthatnak hozzá a sokaknak előnytelen felsőrészhez, ami ráadásul a Victoria's Secret 2,5 millió dolláros melltartójához képest szinte ingyen van? Ha hasonlót szeretne, akkor amúgy az Intimissimiben talál 20 ezer forintért.