Az új kreatív igazgató jóvoltából nevet váltó divatház felfigyelt a minden területet behálózó közösségi oldalban, az életünket is tönkretevő Facebookban rejlő lehetőségekre. A luxusmárka legújabb, aranyozott tokba rejtett sminkkollekciójának színpalettáját a jellegzetes Facebook színekből, a királykékből, a fehérből, a szürkéből és a feketéből állították össze – írja a Huffingtonpost.
„Megtiszteltetés, hogy egy olyan elismert márka, mint az Yves Saint Laurent, Facebook színkódokat használ és egyedülálló, speciális terméket dob piacra a rajongóknak" – mondta a közösségi oldal franciaországi kereskedelmi igazgatója, Damien Vincent a váratlan kollaborációról. Az YSL szóvivője elmondta, hogy a cél az volt, hogy a Facebook kék árnyalata és négy fő színe egyesüljön a márka impozáns designjával.
A mindössze 1650 darabban legyártott exkluzív kozmetikumot YSL Pure Chromatics 'Devoted to Fans' néven július 19-től lehet megvásárolni kizárólag online, az YSL Facebook oldalán 39 fontért, 14400 forintért. Arról nincsenek hírek, hogy az YSL a továbbiakban kívánna más közösségi oldalakkal, például a Pinteresttel vagy a Twitterrel közösen egyéb sminktermékeket piacra dobni, de most nem is ez a kérdés, hanem az, hogy önnek hogy tetszik a facebookos szemhéjfesték? Menő dolognak tartja csak azért 14 ezret adni egy palettára, mert Facebook-kék festék van benne, vagy fölösleges marketingfogásnak tartja, hogy a divatház a közösségi oldallal adja el sminktermékét?