A Prada vezérigazgatója Patrizio Bertelli, aki egyben Miuccia Prada férje is, a nagy divatházaktól eddig szokatlan kijelentést tett a Bloomberg Televíziónak adott interjújában. Akkor, amikor a legtöbb vállalat kétségbeesetten védekezik és perli a hamisítókat, Bertelli így vélekedik a divatcégek bevételét jócskán megtépázó jelenségről: „A hamisított áruk nem teljesen rosszak és legalább munkahelyeket teremtettek a hamisítást végző gyárakban. Mi nem akarjuk, hogy a márkát senki se másolhassa.”
A hatvanhat éves vezérigazgató csalók iránti csodálatát a Prada szóvivője is megerősítette, bár hozzátette, hogy az ellentmondásos nyilatkozat egy hosszabb beszélgetés része volt.
A Bloombergel készített interjúból továbbá az is kiderül, hogy az 1913 óta piacon lévő olasz divatcég 260 üzletet kíván nyitni az elkövetkezendő három évben többek között Brazíliában, Kínában és a Perzsa öbölben.A milánói székhelyű vállalat arra számít, hogy az ázsiai-csendes óceáni régióban 2012-ben 40 százalékkal emelkedik az eladás, 2013-ban pedig továbbí 35 százalékkal, majd Kína után India lesz a következő úti cél, ahol Mumbai és Új Delhi luxusszállodáiban kívánnak terjeszkedni.
Az elitnek számító márkák lelkesedése érthető, ugyanis a kínai luxuspiac 2011-ben 11,5 milliárd eurót (3400 milliárd forint) mozgatott, és ez évente 25 százalékkal növekszik. A tehetős kínaiak jövedelmük egynegyeedét hajlandóak luxuscikkekre költeni, így a Gucci, a Marc Jacobs, a Louis Vuitton vagy a Tag Heuer eredményei Kínának köszönhetően szépen felugrottak – írja a PricewaterHouse Coopers. Kína jó úton halad afelé, hogy Japánt megelőzve a világ legnagyobb luxuspiacává váljon.