Február eleje másról sem szól, csak Valentin-napi reklámokról, vagyis cukorkaszívek, üdvözlőkártyák, giccs, bő nyál, ja, és igen, fehérneműk is. Hogy kitűnjön a reklámok tömegéből, az Agent Provocateur úgy döntött, méltó lesz a "provokátor" névhez új kampányának videójával, a "The Initiate"-el.
Az új reklámfilm "a női érzékiség helyett a leplezetlen szexualitást helyezi előtérbe" - írta a Huffingstonpost. A Jordan Scott rendezte rövidfilmben a francia színésznő Mylene Jampanoi szerepel, körültekerve szatén lepedővel egy férfi és egy nő társaságában, összegabalyodott végtagokkal.
Nincs benne semmi mellbimbó-villantás, van azonban rengeteg bőrfelület és ajakharapdálás, meg görcsbe ránduló lábujjak. Meglepő módon a reklámfilm mégis sikeresen mutatja be a reklámozni kívánt termékeket: melltartókat, bugyikat és harisnyatartókat.