Demi Moore az új Helena Rubinstein parfüm reklámarca lett, a kampányt Mert Alas és Marcus Piggot fotózta. A Jezebel szemfüles szerzőjének ismerős lett a plakáton látható hanyatt fekvős pozíció, korábban ugyanis Moore pasija, Ashton Kutcher Twitter-oldalán látott a színésznőről egy ugyanolyan szexiset.
Mivel Moore teste nem is olyan régen egy photoshop-vita középpontjába került (amikor a W magazin címlapfotóján jól láthatóan, mesterségesen csinosítva volt például a csípője), a Cut magazin érdemesnek találta a mostani parfümfotó és a twitteres kép összehasonlítását.
A két kép tehát nem ugyanaz, de mind a kettő Demi Moore-t ábrázolja, hasonló testhelyzetben. Szerintük a reklámfotón a twitteres képhez képest a következő mesterséges módosítások látszanak:
- A hónaljában megereszkedett bőr hiányzik.
- A nyakán egyetlen ránc sincs, pedig elfordítja.
- A haja selymesebb és több.
- A szegycsontjának nyoma veszett.
- A dekoltázsa nagyobb és formára igazított.
- Egyik fotón sincs az arcán ránc.
A színésznőkön általában többet kell igazítani a reklámfotókhoz, mint a modelleken, de a fenti páros képen jól látszik, hogy Demi Moore a photoshop nélkül is fiatalos és csinos. Szerintünk feleslegesnek látszik őt műanyag robotnak ábrázolni.
Mi észrevettük még, hogy az újabb fotón Moore szeme világítós smaragd színű. Önök szerint miket javítottak még a színésznőről készített parfümös reklámképen?