Nem csak a csalók megnövekedett száma miatt akadnak gondjai a magyaroknak postai szolgáltató által kézbesített küldeményeivel: gyakran fordul elő, hogy bár minden adat pontos, mégsem érkezik meg rendeltetési helyére egy csomag, még akkor sem, ha a szolgáltató által megjelölt időpontban a címzett otthonában várja, hogy átvehesse azt.
Sok a panasz a postai szolgáltatókra
Az NMHH honlapján tájékoztatott arról, hogy a panaszok tömeges mivolta miatt ellenőrzést indít. A panaszok a következő területeket érintik:
- a megrendelt termékek kézbesítése elhúzódik,
- a webáruházak által feladott csomagok egyáltalán nem érkeznek meg, vagy nem a rendeléskor megadott címre kézbesítik azokat,
- a küldemény átvétele azért volt sikertelen, mert az átvételhez küldött kód nem volt megfelelő,
- a panaszosok a postai szolgáltatók ügyfélszolgálatát nem tudták elérni,
- az esetleg írásban benyújtott panaszokra nem érkezett válasz,
- a telefonos ügyfélszolgálat a csomag hollétéről, várható érkezéséről nem tudott valódi tájékoztatást nyújtani.
A vizsgálat során megpróbálják feltárni az okokat, amelyek az elégedetlenség hátterében állnak, valamint az is céljuk, hogy elérjék az optimális működést a szolgáltatóknál.
„A postai szolgáltatások megbízható működése az online kereskedelem terjedésével egyre szélesebb körben kiemelt fontosságú”
– írják honlapjukon. A közelgő karácsonyi időszakban valószínűleg még tovább fokozódik a nyomás a postai szolgáltatókon. Az olcsó, gyakran kínai háttérrel működő gyűjtőoldalakról nagy tömegben rendelt, filléres termékek miatt mostanra egész évben sok a munkájuk a szolgáltatóknak: ha ez már az ünnepek előtt ilyen gondokat okoz, decemberben összeomolhatnak a rendszereik.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés